20 Οκτ 2009

Για μένα !!!!Voyage!!!!

Voyage!!!! ΚΕΡΙ...

Η έντονη καθημερινότητα που ζούμε, πολλές φορές μας ωθεί να φύγουμε απ΄αυτήν. Να ταξιδέψουμε, ο καθένας με το δικό του τρόπο. Συνήθως όμως οι υποχρεώσεις μας είναι τόσες πολλές, οι οποίες δεν μας αφήνουν χρονικό περιθώριο, ώστε να πάμε ένα ταξίδι. Έτσι λοιπόν, μένουμε στην καθημερινότητα....

Οι δικές μου λοιπόν υποχρεώσεις είναι πραγματικά πάρα πολλές, ώστε αναγκαστικά, δεν έχω χρονικό περιθώριο...Παρόλα αυτά, βρίσκω τρόπους να "ταξιδεύω"...
Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω αυτό το κερί, ήμουν σε μία απίστευτη ένταση. Πολύ φορτισμένη από ασταμάτητη καθημερινότητα, η οποία με κούρασε ψυχολογικά. Έτσι λοιπόν, άρχισα να δημιουργώ, έχοντας αναστάτωση. ΄Αφησα το μυαλό μου να κάνει ότι θέλει στην φαντασία του, τοποθετώντας όλο αυτό, μέσα στο γυαλί. Θυμάμαι απόλυτα αυτή την στιγμή γιατί βλέπω το τελικό αποτέλεσμα στο κερί. Νομίζω πως το αποτέλεσμα δεν είναι μόνο αυτό το ιδιαίτερο (για μένα) κερί, αλλά το συναίσθημα που μου βγαίνει όταν το κοιτώ...

Ένα ταξίδι του μυαλού, μέσα από ένταση και αναστάτωση !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες